thuis - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Nicky Kort - WaarBenJij.nu thuis - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Nicky Kort - WaarBenJij.nu

thuis

Blijf op de hoogte en volg Nicky

15 December 2016 | Panama, Panama-stad

Hoi Allemaal,

De reis vanaf Uddevalla naar het Panamakanaal hadden we niet echt mooi weer. We hebben heel de reis 2,5 meter deining gehad en slingerden daardoor erg veel. Voordat we de oceaan op gingen zijn we in Portland, Engeland, gestopt. Daar is het onderwaterschip schoongemaakt. Vanaf daar zijn we onder de Azoren via Guadalouppe de Caribische zee opgevaren. Vanaf daar naar het Panamakanaal.
Maandag avond zijn we begonnen aan onze tocht door het Panamakanaal. Dinsdag ochtend waren we aan de andere kant.

Dinsdag op woensdag nacht zijn we opgehaald met een bootje en naar het hotel gebracht. Ik ben samen met de kapitein, de stuurman en Tien van boord gegaan. We vlogen pas woensdag avonds dus woensdag ochtend zijn we naar het museum van het Panama Kanaal geweest. Erg leuk om het Panamakanaal van de andere kant te zien. We zijn daarna ook nog naar een klein marktje geweest. Helaas hadden we geen tijd om door de oude stad te lopen, want we moesten terug naar het hotel. We zijn er wel met de taxi doorheen gereden en het zag er mooi uit. Woensdagavond vlogen we via Frankfurt naar Schiphol. Toen ik thuis kwam, was alles versierd en was er allemaal familie.

Ik heb een hele leuke tijd gehad aan boord van de MV Aragonborg. Ik heb heel veel geleerd en heel veel mogen zien. Dit was een ervaring om nooit te vergeten. Mijn verslagen heb ik allemaal ingeleverd op school. Er zijn er al 2 goedgekeurd en de derde zijn ze nog aan het nakijken.
Dankjewel voor mijn volgers en de leuke reacties op mijn blog!

Liefs, Nicky

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicky

Volg hier al mijn avonturen

Actief sinds 27 Juli 2016
Verslag gelezen: 1535
Totaal aantal bezoekers 10742

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2016 - 31 Januari 2017

Stage op de MV Aragonborg

Landen bezocht: